Alla inlägg den 19 december 2008

Av caramia122 - 19 december 2008 22:39

Gud såå skönt nu är man ledig fram tills den 7 januari. Ska bli så himmla skönt.

Till jul åker både Rickard och jag hem till mina föräldrar och firar jul ihop för första gången .

Det blev inte mer skrivet igår men kvällen var lugn och vi kikade på tv och softade.

I dag på jobbet bestämde vi oss för att vara inne hela dagen. Vi pysslade med barnen.

Jo fresten igår em så kom en mamma till oss när hos skulle hämta barnen och lämnade en korg full med godis och frukt till oss inne på min avdelning.

Sedan hade föräldra gruppen sammlat in pengar och gav oss kaffe/te och chokladkaka så himmla gulligt .

I morse fick vi även av en annan familj en varsin pocket bok inne på min avdelning. Man har ju världens bästa föräldrr på jobbet.Tack alla!!

När jag slutade idag vid 16.00 så åkte jag upp till Vällingby och köpte biobiljetter till Filmen VI hade iallafall tur med vädret 2. Rickard hade fått presentkort från jobbet så han var så gullig och bjöd mig. Filmen var så där. Den hade sina ljus glimtar men den första är bättre men det brukar väl vara så.

Efter det att jag hade köpt biljetterna så gick jag till salongen där jag gör mina naglar för att kolla om de hade ngn klipptid innan jul. SOm tur var hade min nagel tjej Marias lille syster Frida en tid  så jag passade på. Vi klippte av rätt mycket så jag ska lägga in en halv dålig bild så ni ska få se.

Innan filmen så bjöd RIckard även på mat uppe i V-by så gott.

När filmen var slut så åkte vi hem till Sumpan och ska sova där i natt.

När vi kom in i lägenheten hade min älskling köpt en jätte fin ros åt mig. Han e världens bästa min älskling!!!

Nu blir det slappa ett tag innan det blir sov dags.

Ovido - Quiz & Flashcards