Alla inlägg den 20 december 2008

Av caramia122 - 20 december 2008 00:00

Tog bussen från sumpan i mórse vid 9.40 för att åka till Vällingby och fixa mina naglar hos Maria.

Denna gång blev det juliga naglar alltså rött med glitter och på det några stjärnor på vissa av naglarna. Så fint så.

Efter det så åkte jag hem till mig och softade lite. Ståädade av i köket lite också men jag började känna mig lite trött och ont i halsen.

Sedan blev det en vända till Sumpan igen för att hämta de paket som jag lämat kvar och för att hämta Sex in the city filmerna.

Åkte hem igen och slängde mig i soffan eftersom jag inte mådde så bra. Sedan kom Linda över en vända så vi satt och snackade om ditt och datt.

Efter ett par timmar komm även Rickard hem till mig.

Kollade lite på 6 in the city innan det var sov dags.

Ovido - Quiz & Flashcards