Alla inlägg den 16 december 2008

Av caramia122 - 16 december 2008 00:00

Jaha ja också var det TIsdag igen.

Allt har vart bra på jobbet. Pysslade lite med barnen.

Efter jobbet så åkte jag hem till mig och Rickard kom efter.

Min kära underbara kusin Ringde och snackade lite skit med mig. Så roligt att du ringde.

Träfffas ju inte allt för ofta nu för tiden.Hoppas att det blir bättre.

Fick en underbar bild av Elina som jag bara måste lägga in. (Hoppas det e okej). Hon e ju bara såå söt. Hon hade hamnat i en ler pöl. Ha haha

Vi ska iallafall ses i jul när vi ala åker hemmåt.

Anars hände det inget speciellt mer än att vi tittade på tv och åt middag och idag var det jag som lagade maten. Det blev Pasta med bacon och ost sås. Så himmla gott. Fick det recceptet gör över 15 år sedan av min morbror.

Hejsvejs i lingon skogen

Ovido - Quiz & Flashcards