Alla inlägg den 21 december 2008

Av caramia122 - 21 december 2008 00:00

I morse var det sovmorgon som gällde. Så skönt.

Sedan ringde vi till Rickards pappa för att kolla vilken tid han skulle komma till Rickard.

Så himmla snällt för vi skulle få en säng av honom som är 105cm istället för den vi har haft som bara är 90 cm.

Vilken lyx med större säng nu kan man bre ut sig :)

Sedan passade jag på att ta tvättstugan eftersom den var ledig. Annars skulle jag ha haft den i morgon men nu slipper jag det.

Sedan åkte vi hem till mig.

Min kära kusin ringde och pratade lite grann.

Sedan satt jag ock slog in massa julklappar och kollade på filmen Heart breake hotell som jag sett förr men den är ju rolit samtidigt som den e lite sorglig.

Jag fick även ett gulligt mms av min brorson som jag tänkte lägga in här.


Ovido - Quiz & Flashcards