Alla inlägg den 17 december 2008

Av caramia122 - 17 december 2008 00:00

I morse så öppnade jag på jobbet så jag var där runt 06.40

Skönt att vara där i tid så man kan kika lite i tidningen innan barnen börjar att droppa in.

När min kära Kollega L kom så hade hon en julklapp med sig till mig !! :)

Så himmla gulligt av henne.Tack så jätte mycket lilla puss gurka ;)

Det var en bra bok som jag har börjat att läsa redan . Återkommer med vad den heter.

Sedan slutade jag 14.30 så jag åkte in till stan och gjorde ett ärende som gick ganska bra.

När jag var klar med det var det bara att ta tuben hem till Sumpan för då var det dags att tvätta igen.

Efter som RIckard var utbjuden av sin chef på julmiddag så fick jag spendera kvällen själv. Jag passade på att tvätta som sagt och sedan så var jag ner och köpte en lampa till Rickards fina stjärna som han gjort själv.

Sedan blev det en del vid datorn där jag var inne på tradera och bjöd på en Greys anatomy säsong på Dvd vilken jag vann så i morgon ska jag betala den.

Vid 20.00 så var det Bonde söker fru som jag kikade på. Efter så var det Efterlyst men inte kunde jag hålla mig vaken och kolla på det hela programmet inte så jag vaknade när Insider började. Kikade lite och sedan bestämde jag mig för att göra mig redo för sängen.


Ovido - Quiz & Flashcards