Alla inlägg den 4 december 2008

Av caramia122 - 4 december 2008 00:00

I dag var det sovmorgon. Väldans skönt.

Sedan hade jag sådan tur att jag fick åka med samma kollega som igår till jobbet. SKönt att slippa åka kommunalt för en gångs skull.

Vi bakade lussekatter med barnen och sedan bjöd vår praktikant barnen på glass och några godisar eftersom det var hennes sista dag hos oss tyvärr.

Eftersom den som skulle stänga var sjuk så fick jag stänga.

Rickard och jag hade tänkt att vi skulle ha åkt till Solna centrum och köpt julklappar men eftersom jag stängde så blev det inte av.

I stället så köpte vi några köttbitar som vi stekte upp och till det så åt vi potatis gratäng som jag tog med mig från jobbet.

Vi hyrde även film på Ica som hette A mighty heart med Angelina Julie i huvudrollen.

Det var en värklighets basserad berättelse om en kvinna och en man som är reportrar och befinner sig i utomlands. Mannen ska göra en intejuv med en person men blir kidnappade av terrorister och man får följa henne på vägen efter ledtrådar. Ganska bra film.

Sedan är det bara att gå att sova eftersom jag ska upp 05.15


Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards