Alla inlägg den 24 december 2008

Av caramia122 - 24 december 2008 00:00

God jul alla underbara vänner och bekanta. Hoppas ni får en underbar sådan.

Då har julafton litit mot sitt slut.

Dagen såg ut på detta vis.

Vid kl 11.30 kom brorsan med sin fru och de tre grabbarna så då tog vi kaffe/must och skink smörgås.

Vid halv två så kommer tomten och knackara på. Vår tomte hade ett plåster på sin näsa eftersom tomtemor hade rivit honom.

Vi fick en massa julklappar. Jag kan ju säga att jag fick en hel del också:)

Av min kärlek så fick jag en present låda med dusch creme,body lotion och parfym i märket Disel som jag gillar och en triss lott. Av mamma och pappa så fick jag en liten stereo och ett strykjärn,precis sådana saker som jag ville ha och behöver. Av brorsans familj så fick jag presentkort på Kappahl och 2 Lasse Åberg tallrikar. En kruka som man har färska örter i och ett fotografi på min lilla prins Lucas och en äppelskärare.

Jag kan ha glömt något men jag hoppas inte det.

Sedan efter ett par timmar blev det middag med julens alla läckerheter.

Vid 19.00 var det dags för Karl Bertil Johnssons julafton som Lucas , jag och Rickard kikade på och sedan blev det lite fika.

Strax innan 21 så åkte brorsan och de hem så då satt vi och kikade på tv ngn timme eller 2 innan vi gick ned och kojade också.

Tack alla för en underbar julafton

Bild på mamma och pappas gran.


Ovido - Quiz & Flashcards