Alla inlägg den 3 december 2008

Av caramia122 - 3 december 2008 00:00

I dag så öppnade jag på jobbet. Sov hemma hos mig i natt så jag kom till jobbet ca 06.50

Dagen flöt på bra. Inga konstigheter.

Jag slutade halv tre så jag åkte hem en vända efter jobbet.

Hade inte fått tillbaka värmen ännu men men det jobbar på det.

Jag bytte kläder och kikade på posten osv. Hann nog vara hemma en timme för sedan var det dags att åka på en föreläsning via jobbet.

Den handlade om ett oxh två åringar men den gav inte så mycket.

Efter föreläsningen åkte vi till Scandic Hotell vid Bromma plan eftersom vi var bjudna på julbord av jobbet. Som tur var fick vi det i år igen. Vi var över 100 personer som var dit och åt.

Vi var väl där till strax innan 21. Sedan kom min kollegas sambo och hämtade oss så vi åkte till Sumpan. Tackar !!

Sedan när jag kom hem till Rickard så blev det Efterlyst och Insider men innan Insider var slut så hade jag somnat

Ovido - Quiz & Flashcards