Alla inlägg den 30 december 2008

Av caramia122 - 30 december 2008 00:00

Tog sov morgon som vanligt nu under min ledighet. Det tycker jag att jag e värd.

Vid tolv så tog jag och masade mig iväg till Vällingby för att kolla om de hade fått in Rickards present ännu som jag hade tänkt köpa. Men inte hade de fått det inte.

Sedan bar det av hem till Susannaoch Anton eftersom inte Mika var hemma. De hade flyttat till en jätte fin lägenhet. Vad tiden går fort,vi hade ju inte träffats på nära 6 månader och Anton hade vuxit jätte mycket och började likna mamma och även hans morbror.

Efter så åkte jag till Sumpan och handlade med Hjärtat och sedan skulle vi hem till Linda och äta tillsammans.

Det blev pasta för min och Rickards del och sallad för Linda men min pasta var inte den godaste.

Sedan var det bara att gå hem och sova

Ovido - Quiz & Flashcards