Alla inlägg den 22 december 2008

Av caramia122 - 22 december 2008 00:00

Såå skönt i dag var det första lediga dagen under julen.

Låg och drog mig fram till halv tio. Underbart !!!

Sedan klev jag upp och åt frukost och tittade på tv.

Dagen gick vidare med att jag små plockade lite granna och vattnade blommorna.

Kollade även som vanlig lite på Sex in the city.

Gjorde mig klar för att åka till RIckard men det blev inte så eftersom han skulle ut och fira en kollega som fyllde år.

Istället så åkte jag till Vällingby med Linda där jag hittade en mysig stickad tröja på Gina åt mig.

Sedan var jag hemma och slappade och packade resten av kvällen.

Jag ringde även min polare Anki som bor i San Francisco för att önska henne en riktigt god jul. Hon hade tänkt att göra det dagen innan men hon hade bara 1$ kvar på sitt telefon kort.

Vill även säga tag till L&L att ni finns. En bamse kram till er


Ovido - Quiz & Flashcards