Direktlänk till inlägg 23 december 2008

Partaja med La familja

Av caramia122 - 23 december 2008 10:31

Vi var upp till centrum och shoppade de sista julklapparna precis innan vi skulle dra iväg.

Köpte även en lika stickad tröja till min kära kusin Jane som klarade sin utbildning till nagelteknolog med Mvg i allt. Ett stort grattis kära kusin.

Sedan tog vi tuben i till stan för att sedan ta tåget till Uppsala. Där hämtade Jane, Andrea och Elina oss eftersom vi skulle få åka med dem.

Vi stannade och åt på vägen tillbaka.

Sedan kom vi fram till mammsen och pappsen.Mysigt att vara där. Det var lite vitt på marken när vi kom upp.

Pappa och jag skrapade alla våra trisslotter som vi har köpt och några var det vinst på.

Vid halv sju kom min bror och hämtade oss alla. Vi hade blivit inbjudna till min morbror på lite gröt,smörgås och skinka mm. Vi var 16st som hade super skoj. Det blev lite öl,vin och cider samt wiskey till dem som ville ha.

En riktigt mysig kväll måste jag lova .Hoppas det blir fler. Andrea,Lucas och Elina var så duktiga och höll igång hela tiden. Ja kanske inte Elina förstås för henne lyckas jag få att somna när ingen trodde att jag skulle lyckas . Vad säger man ???? Yrkes erfarenhet :)

Vi köpte fresten 2 bingolotter av Kenneth som mamma spelade åt oss och RIckard vann 100kr på sin som jag hade valt ut åt honom.

Ska försöka att lägga in lite bilder sedan.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caramia122 - 22 augusti 2012 22:40

Fattar inte hur jag kan vara så trött. Denna vecka har jag vart helt galen trött. Hoppas det går över. Idag blev det en riktigt lång dag fån 06.30 till 19.00. Eftersom vi hade apt på kvällen så blev det så många timmar. Och humöret kanske inte blev...

Av caramia122 - 19 augusti 2012 13:46

Så där ja. Nu sitter vi på Landvetterns flygplats igen för att ta planet tillbaka till Bromma. Vi är ute med tiden med tanke på att inchekningsdisken inte ens är öppen hahah. Vi tyckte att det kunde skönt att vara ute med tiden. Denna helg har vart k...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 18 augusti 2012 14:17

Så där ja nu har vi kommit till Lisseberg. Solen kollar äntligen fram nu men det har varit lite kvavt. Tänkte att vi skulle ta lite lotter men inte åka något ;-). Just nu så tar vi en god och välbehövlig öl och softar ...

Av caramia122 - 17 augusti 2012 19:34

Så där ja nu är man i Göteborg. Mia och jag började planera för några veckor sedan att vi skulle ned hit. Och nu är vi här:-). Vi bor nere vid centralen så det e en bit från Avenyn men va faan . Snart så tänkte vi ta oss ned åt stan och glo. ...

Ovido - Quiz & Flashcards