Alla inlägg den 28 februari 2009

Av caramia122 - 28 februari 2009 00:00

I morse så vaknade jag vid 06.00 tror jag hon var men som tur var så somnade jag om.

Vid 09.00 så vaknade jag av att min mobil pep till och jag fick ett mess.

Jag skulle ju vara barnvakt i kväll men barnet hade blivit sjuk under natten. Tråkigt på ett vis eftersom jag hade räknat med pengarna men i stället så fick jag tid att packa.

Jag ringde och grattade Linda eftesom hon fyllde år och så passade jag på att fråga om hon ville gå ut och ta något att dricka så hon skulle komma till mig vid 19 så skulle vi först äta och kolla melodifestivalen.

Sedan tog vi tuben in till stan och jag tog en öl och hon en cider.

Vi var inte ute länge eftersom båda var lite trötta.

Kändes konstigt att lägga sig eftersom Rickard sov hemma hos sig och jag hos mig. Men det gick

Ovido - Quiz & Flashcards