Alla inlägg den 14 februari 2009

Av caramia122 - 14 februari 2009 00:00

Sov länge i morse så härligt. Eftersom det är alla hjärtans dag idag så hoppade jag upp innan Rickard och hoppade in i duschen.

Där efter så fixade jag frukost och lade fram de paket jag köpt åt honom.

Det han fick var: En tvål och en rolig godis klubba där det bara fanns en pinne men två godis "bollar". På påsen stod det du och jag =sant.

Sedan fick han ett hjärta med en bild på mig i. Egentligen skulle det vara en bild tillsammans på oss men jag glömde minnes stickan hemma så jag kunde ej skriva ut bilden.

Han blev jätte glad för presenterna.

Sedan vid halv tre så träffade vi Linda och gick till bolaget för hon ville ha en speciell cider som fanns där.

Sedan åkte Linda och jag till Vällingby centrum och lunchade. Sedan shoppade jag middagen till i kväll. Det kommer att bli Kött och klyftpotatis samt möggel ost sås. När Rickard kom till mig så hade han köpt avokado och gräddfil och svart rom som vi gjorde förrätt av. Till det hade vi även vitlöks bröd. Vi drack Rosé vin och vitt bubbel vin till middagen. Efterrätt blev det varsin bit prinsess tårta och ett vanilj hjärta.

Jag fick en jätte söt nalle av Rickard som satt i en liten kasse. Ska lägga in en bild på den senare.

Vi kollade även på melodifestivalen. Vi tyckte att Lilli och Sussie var bäst.

Jag tyckte även att Jennifer Brown var bra och så klart var Markoolio gullig men visst ingen melodifestival låt direkt

Ovido - Quiz & Flashcards