Alla inlägg den 19 februari 2009

Av caramia122 - 19 februari 2009 21:30

Öppnade på jobbet igen i morse eftersom Linnpinn hade semester och andra kollegan ville hellre stänga.

När jag kom till jobbet så faxade jag in alla papper till Svenska Bostäder som de skulle ha.

Ringde efter ett par timmar till dem för att kolla om de fått papprena.

Sedan vid halv tolv ringde de och sade att jag hade blivit godkänd. Jippi.

Ringde då till Wallenstam och sade upp lägenheten och ag var tvungen att skicka in det skriftligen och de var snälla och sade att jag kunde faxa in dem eftersom  jag ska skriva kontrakt på Måndag kväll.

Min nuvarande lägenhet ska läggas ut på bostadsförmedlingens hemsida så jag kommer att behöva visa den för folk. Så känner ni ngn som behöver lägenhet just under Mars månad så hojta till.

Efter jobbet så åkte jag till Sumpan eftersom det var tränings dags.

Sedan efter träningen blev det tv och softa.

Ovido - Quiz & Flashcards