Alla inlägg den 6 februari 2009

Av caramia122 - 6 februari 2009 00:00

Började åtta på jobbet i morse. så jag slutade kl 16 så skönt. Det var härligt på jobbet idag eftersom mina båda kollegor var tillbaka. Välkommna !!!

Efter jobbet så åkte jag hem eftersom Driftia var hem till mig medans jag jobbade och fixade handfatet som jag har haft stopp i. Ville kolla så jag fått nyckeln tillbaka samt att jag skulle hämta tvätten eftersom vi ska tvätta hos Rickard i morgon. Vi var hem bjudna till Rickards mamma på middag.

Till middag så fick vi kallrökt lax och potatis bollar samt en röra som var gjord bla av spenat. Vi fick vitt vin till så smarrigt.

Sedan kikade vi lite på Let´s dance.

Sedan satt vi och pratade.

Vi tog pendeln hem till Sumpan vid 00.04

Tack för en trevlig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards