Alla inlägg den 10 februari 2009

Av caramia122 - 10 februari 2009 20:04

Började halv åtta i morse. var rätt seg måste jag säga. vaknade som vanligt när Rickard skulle gå. Somnade sedan om men drömde en massa så jag kände att jag hade kunnat sova lite till.

Eftersom jag är handledare åt en tjej som har praktik hos oss så var jag inne på fm eftersom hennes lärare kom på besök.

Fick även besök av Dell som fixade cd rom enheten så att vi kan använda den igen.

Eftermiddagen flöt på som vanligt.

Efter jobbet så tog jag bussen till Sumpan. Snacka om att man kan bli trött på den resan. Jag somnade till en liten vända under turen.

När jag kom hem så sprang jag in på Ica och shoppade. Eftersom magen inte är min bästa vän så blev mat valet till middag snabbt bestämt. Det fick bli pasta med en tomat sås med gorgonzola i.(vi får se hur den smakar).

När jag kom upp i lägenheten så hoppade jag i tränings kläderna på engång eftersom jag inte har tränat på jätte länge och nu var jag tvungen.

Väntade in Rickard som också skulle med. Sedan bar det äntligen av till gymet. Där satt jag på cykeln bla så vi var där ca 1 timme idag. Vi passade även på att boka in oss på ett muskelpass på torsdag kväll. Känner att jag är tvungen att boka in för annars kommer jag inte att gå.

Nu är det dags att äta middag men ha det så bra.




Ovido - Quiz & Flashcards