Alla inlägg den 20 februari 2009

Av caramia122 - 20 februari 2009 00:00

Allt flöt på idag på jobbet.

Slutade 16.30 och då stack jag hem direkt eftersom jag skulle få besök av mamma,pappa och fasters ögonsten Lucas.

När de kom så åkte vi och plockade upp Rickard och visade huset som jag ska flytta in i. Sedan fortsatte vi till net on net där jag lämnade in brorsans fjärr som jag har haft här en längre tid eftersom den var trasig.

Efter det så åkte vi till Willy´s och handlade mat till alla dagar.

Vi bestämde då att vi skulle äta tacos ikväll.

Vi hann precis göra klart maten tills Let´s dance började.

Efter det så kollade vi på programmet Hjälp och Lucas tyckte att det var skoj.

Efter hjälp insåg jag att jag hade glömt lins vätskan hemma hos Rickard och då hade han tur så fick han skjuts hem av mig.

Det var såå himmla skoj att få köra bil igen.

Ovido - Quiz & Flashcards