Alla inlägg den 23 februari 2009

Av caramia122 - 23 februari 2009 00:00

I morse så började jag kl 8.00 men jag kom lite senare eftersom min kollega ringde och bad mig springa in och köpa en paket jäst. Eftersom en annan skulle baka semel bullar tills i morgon.

Hela dagen flöt på bra tycker jag. Vår avdelning var ute eftersom den andra hade planering. Barnen tyckte att det var skoj eftersom det kom snö igår.

Nu är det sista veckan för min kollega/vännina.Kommer att sakna henne både på jobbet och privat men som tur är så finns det ju telefoner och kommunikations medel :)

Efter jobbet så åkte jag upp till centrum eftersom jag skulle skriva kontrakt med min nya hyresvärd. JAg väntade in Rickard eftersom han sade att han kunde följa med.

Vi var på kontoret innan 18 så vi fick skriva ganska direkt så du har jag två lägenheter ett tag.

Ska upp till dem igen i veckan och bestämma tapeter till köket och hallen som de ska göra om.

Sedan gick vi hem och käkade. Jag hade hittat billig färsk pasta så det blev det och möggelost sås och grissini ( italienska vete pinnar(snacks))

Sedan pratade jag även min kusin Jane och även Rickard och Marria och de två ska vara så gulliga och hjälpa mig med flytten. Ni är sååååå snälla. Tack.

Sedan adressändrade jag även adressen och beställde flytt av comhem tjänsterna.

Sedan blev det inte så mycket mer av den kvällen :)

Ovido - Quiz & Flashcards