Alla inlägg den 17 februari 2009

Av caramia122 - 17 februari 2009 00:00

I morse var jag på jobbet vid 7.30 Det blev en lång dag.

Hela dagen flöt bra faktiskt. Vi hade en vikarie inne som igår eftersom L var sjuk.

Sedan var det dags att ha Apt möte som började vid 16.00 då kom chefen och grann stugan.

Vi höll på tills kl var ca 17.20 sedan var jag tvungen att sticka iväg ett tag.

Som tr är så hade jag en snäll kollega som lånade ut sin bil åt mig.

Jag hade bokat en lägenhet som jag var iväg och kollade på. Det var många som gillade den men jag stod som nr 2. Typiskt när man e så sugen på lägenheten. Det var en 2:a på 55 kvm.

Sedan åkte jag tillbaka till jobbet eftersom vi skulle fortsätta och även ha ett samtal.

Blev ganska länge på jobbet men som tur är så fick jag skjuts hem. Tack så mycket.

Sedan hade Rickard gjort middagen klart så då blev det ris och korvstroganoff.

Tog det sedan lungt ett tag innan det var dags att sova.

Ovido - Quiz & Flashcards