Alla inlägg den 18 februari 2009

Av caramia122 - 18 februari 2009 21:22

I morse öppnade jag.Som tur är så har jag mobilen på larm för att väckar klockan hade dött.

På jobbet så skulle vår praktikant öppna med mig men jag var lite tidigare än henne men hon kom strax efter.

I dag så skulle jag svar på lägenheten som jag var och tittade på. Visste ju som sagt var att jag stod som 2:a. Jag bokade mig på nätet och sedan ringde jag upp förmedlaren flr att se om den första hade tackat ja. Vilket han inte hade gjort. Sjukt nog så hade han bara stått 2 månader längre än mig. Sååå typiskt. Hon jag pratade med sade att han fortfarande hade 1 timme på sig att svara. Och sedan vid 11.31 kunde jag ringa igen sade hon.

Jag ringde tillbaka vid 11.35 gissa om jag var pirrig. Jag hade en himla tur för han hade inte tackat ja så n är lägenheten MIN !!!!
Men det är tillgång till den nästa helg men först så måste jag kollas  upp osv., Så jag måste i morgon bitti faxa in anställningsbevis,sista löne spessen och så ska de ringa och kolla med min nuvarande hyresvärd.

Tyvärr har jag väl 3 månaders uppsägning  men jag hoppas de kan vara snälla och sänka den. Annars får jag väl hyra ut den någon månad. Så vet ni någon som behöver en lägenhet ett par månader så kan ni ju alltid höra av er till mig.

Sedan slutade jag tidigt idag så då åkte jag hem och städade eftersom jag kommer att få främmande av mamma,pappa och Lucas i helgen.

Var iväg och pantade flaskor och hämtade ett paket . Sedan var det dags att laga mat. Blev korvstroganoff och pasta.

Sedan kikade jag på efterlyst och snart ska jag diska och hoppa in i duschen och sedan slagga eftersom jag bytte så jag ska öppna i morgonbitti.

Sov gott alla vänner

Ovido - Quiz & Flashcards