Alla inlägg den 2 februari 2009

Av caramia122 - 2 februari 2009 18:11

Åkte en halv timme tidigare till jobbet idag eftersom K fortfarande var sjuk.Som tur var kom L till jobbet så vi klarade oss idag.

Jobbigt när det går massa konstig heter. Har själv mått lite illa men det kan ju vara lite sympati med dem som har maginfluensa (hoppas jag iallafall).

I morgon bitti så har jag sagt att jag kan öppna så då ska jag vara på jobbet kl 07.00 eftersom K är sjuk.

Jag hoppas verkligen att du kryar på dig snart.

Skulle ha åkt till Ikea med L men hon kände sig inte helt okej så vi struntade idet.

Åkte istället upp till V-by och köpte ett busskort. Fan 690kr kostar det. Visst vi här i Sthlm ska väl inte klaga endå eftersom vi kommer ganska långt på detta kort. Värre e för dem som bor i Uppsala typ.Där e det dyrare och om jag har för mig rätt så kan de inte åka lika långa sträckor som oss utan då blir det dyrare.

Jaha just nu sitter jag och väntar på att mitt hjärta ska komma hem hit.

I dag tänkte vi att vi skulle steka pannkakor. Lätt att fixa till.

Hittade billiga saker på Coop extra som jag köpte. Ex en falukorvsring för 10 kr. Kanoners så det blir korvstroganoff någon dag.

Inget e det väl direkt på tv:n heller i kväll så då kan man kanske komma i säng tidigt. Skulle ju vara skönt.

Ovido - Quiz & Flashcards