Alla inlägg den 13 februari 2009

Av caramia122 - 13 februari 2009 00:00

Började kl 8.00 i dag. Skönt och sedan jobbar jag till kl 16.00

Allt flöt på bra på jobbet. Jag hade köpt ett var sitt doft ljus till Linn och Karin och på det stod det. You light up my day. Se blev jätte glada. Linn hade köpt en vit fin ros åt mig samt skrivit ett fint kort och en jätte söt nalle till mig.Av Karin fick jag ett filt hjärta och sedan hade hon målat på ett var sitt värme ljus åt mig och Rickard. Tack snälla underbara kollegor !!

Med barnen firade vi på så sett att de fick gelé hjärtan och sedan hade jag bakat rulltårtsbotten som vi tryckte ut hjärtan av och en anna kollega bakade bullar. Barnen gillade verkligen det.

Efter jobbet åkte jag iväg till Sumpan eftersom vi hade tvättstugan.

Så klockan 17 var jag nere i tvättstugan. På kvällen var det Let´s dance och för engångskull så kunde jag se hela.

Till middag så åt vi Tacos.

Somnade på soffan efter Let´s dance och Rille satt och spelade dataspel.

Efter ett par timmar lyckades jag masa mig iväg till sängen.

Som tur är hände inget fast det var fredagen den 13:e. Tack och lov !!

Ovido - Quiz & Flashcards