Alla inlägg den 15 februari 2009

Av caramia122 - 15 februari 2009 21:40

Jag måste verklige be min kollega Karin om ursäkt att jag helt glömde bort utställningen ! Förlåt !!!!

Som sagt så var det en lat söndag. Vaknade och gick upp vid halv elva. Rickard gjorde ordning frukost åt oss. Sedan satt vi igång och kikade på en film som vi hyrde igår. Den filmen handlade om Hitlers högra hand som jag ej nu kommer ihåg namnet på. Så jävla tragiskt att det har/finns sådana människor som dem. Den var så där inte direkt ngn höjdare. Men igår kollade vi på Heartbrake kid med svenska Malin Åkesson och den var ganska bra men roligare finns det.

Sedan blev det lunch. Rester från igår.

Sedan så softade vi. Jag ringde bla min kusin och grattade henne till kommande bebis (dröjer ännu).

Sedan åkte vi till Sumpan eftersom vi skall sova där i natt.

Ska strax hoppa in i duschen.

Sov så gott mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards