Alla inlägg den 3 februari 2009

Av caramia122 - 3 februari 2009 21:16

Fullfart har det vart på jobbet sedan jag klev in kl 07.00 i morse.

L ringde och sade att hon hade feber så jag blev ensammen på avdelningen. SOm tur var så hade vi vikarien F kvar och han känner ju barnen lite granna nu. Sedan fick vi ringa in en till vikarie till oss samt att chefen hoppade in och hjälpte till ganska mycket. Tackar !!

I dag var det egentligen inte min öppnings dag men istället så fick jag gå en 1/2 timme tidigare.

På förmiddagen var vi ute och jag råkade ramla(snarare fälld) så jag slog i ryggen på ngt konstigt sätt. Känndes lite måste jag säga men men bara att bita ihop.

Åkte sedan "hem" till Sumpan och gjorde middag. Det blev korvstroganoff och ris som stod nästan på bordet när min lilla gubbe kom hem. För engångs skull blev det tidig middag. :)

Eftermiddagen var det meningen att vi skulle iväg och träna men jag var så himla trött och tur var väl det. För efter det att jag slumrat lite så kände jag av ryggen en del.

Försökte att rodera lite medans Rickard fixade med datorn. Men nu tänkte jag försöka att komma isäng eftersom jag måste upp vid ca 05.20 eftersom jag öppnar i morgon igen.


Sov gott och K och L hoppas att ni mår bättre snart . Kram på er !!!

Ovido - Quiz & Flashcards