Alla inlägg den 4 februari 2009

Av caramia122 - 4 februari 2009 21:02

Var på jobbet idag vid 06.40 Ganska skönt att öppna eftersom man slutar tidigare.

Kollegorna var sjuka idag med men det gick ganska bra ändå. Hade lite ont i ryggen efter gårdagens vurpa.

Efter jobbet så åkte jag in till stan. Hade bestämt att jag skulle träffa mitt ex Robban på en fika.

Jag hann gå runt och kika lite innan han kom. VI gick till ett fik där Lollo och jag brukar gå på Drottninggatan.

Det var riktigt skoj. Satt nog i 2 timma roch snackade massa skit bara.

Så skoj att vi kan fortsätta att vara vänner fast vi har fortsatt på varsitt håll.

Efter det gick jag till Apoteket och köpte ansiksvatten och kräm.

Sedan tog jag pendeln hem till min älskling som mötte mig vi Ica så vi handlade till middagen.

Det blev tacos och han hade köpt ut en liten flaska rött vin som vi drack.

Sedan blev det tv .Bla Semester svenskar och Efterlyst. Dags att kika vidare på Efterlyst.

I morgon blir det sov morgon. Börjar inte föräns kl 09.00 Så skönt.


Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards