Alla inlägg den 27 februari 2009

Av caramia122 - 27 februari 2009 06:49

Sitter nu på jobbet och skall strax öppna. Idag känns det inte allt för skoj att jobba.

Varför??? Jo för att idag är det ju L:s sista dag här på förskolan.

Kommer att bli så tomt när man är van att träffas varje dag och ha skoj.

Du ska veta att jag kommer att sakna dig enormt mycket.

Som tur är har jag ju min andra underbara kollega kvar. Skönt att du är kvar K vi are still going strong.

Efter jobbet så ska jag åka med kollegan A för att låna lite flytt kartonger av henne. Sedan är det bara hem och sortera tvätt. Vi har ju rätt mycket av den varan just nu eftersom det har vart svårt att få tag i tvätt tid både hos mig och hos Rickard. Denna gång ska vi tvätta hemma hos mig. Så denna gång är sista gången jag tvättar i denna tvättstuga.

Dags att jobba men vi hörs senare. Kram

Av caramia122 - 27 februari 2009 00:00

Som jag skrev i morse så var det L:s sista dag på vår förskola. Jag slutade kl 13 och då har man egentligen inte rast men jag tog en endå eftersom vi skulle fira av L. Vi hade köpt ett halsband till henne och jag köpte även ett eget halsband åt henne med ett litet silver hjärta på s¨hon kan tänka på vår vänskap. Efter jobbet åkte jag och A och hämtade kartonger som jag skulle få låna av henne under flytten.

Vid 16 skulle jag ha tvättstugan och jag tvättade fram tills kl var 19.30 då var vi först färdiga.

Skulle ha ev träffat en kusin inne i stan eftersom de sov på hotell i helgen här i Sthlm men vi pallade verkligen inte att åka in så jag hoppas att hon inte blev allt för sur. Men e man trött så e man.

VI köpte faktiskt pizza som vi åt till Let´s dance och sedan vid 23 så slocknade vi båda två.

Ovido - Quiz & Flashcards