Alla inlägg den 30 september 2009

Av caramia122 - 30 september 2009 00:00

Öppnade i morse. Det märks att man går en personal kort. Man blir mycket segare men va sjutton detta har vi gjort förr så många gånger Glad.

Efter jobbet så skulle jag in till stan och gå på ett möte med det gick så där. Bättre lycka nästa gång.

Jag tog sedan bussen hem till Rickard eftersom vi skulle sova där i natt.

När jag kom fram så gick jag in och handlade mat till middagen. Sedan fortsatte jag vidare och köpte garner till broderiet som jag ska göra till Rickard. SÅ gulligt att han vill ha en tavla som jag gjort. Du e bara för söt min älskling.

Sedan så gick jag hem och tog det lungt. När Rickard kom hem så gjorde jag i ordning middagen och vi hade bestämt att jag skulle göra pasta med grönmöggelost sås med skinka i. Det blev bra.

Kikade även upp om det var någon som inte dök upp till sitt bokade tvätt pass och som tur var så fanns det tvättmaskiner som jag kunde boka. Härligt !

Sedan var det premiär för Greys anatomy som jag har missat så länge så nu passade jag på att titta på det.

Efter så var det dags att hoppa i säng och sova.

Ovido - Quiz & Flashcards