Alla inlägg den 29 september 2009

Av caramia122 - 29 september 2009 00:00

Som vanligt flyter dagarna på på jobbet.

Efter jobbet så var jag in och handlade lite. Det blev fil och mussli. Snabbt och enkel middag.

Sedan gick jag hem och bokade in mig på ett 30 minuters pass av spinnig. Nu var det ju ett tag sedan som jag var och tränade så nu var det dags.

Jag käkade min fil och mussli och smörgås innan Rickard kom hem så när han hade käkat så var det bara att gå till gymmet. Väl där så bokade jag även in mig på ett annat pass där man tränar mag musklerna. Det var väl inte den bästa instuktören men men.

Sedan var det bara att gå hem och kika lite på Idol och där efter så var det Desperate housewifes. Skoj att kika på eftersom det var ett tag sedan jag kikade på det.

Efteråt var det duschen och sova.

Ovido - Quiz & Flashcards