Alla inlägg den 11 september 2009

Av caramia122 - 11 september 2009 00:00

Började 07.00 idag på jobbet. Sedan så slutade jag redan kl 13.00 så himla skönt. Efter jobbet så gick jag runt lite i Vällingby centrum. Sean var det bara att gå hem och fixa en nagel som hade gått av och som tur var hade jag ju köpt matrial förr. Och jag ska ju till Maria på tisdag.

Sedan så packade jag eftersom vi skulle åka på kryssning. Så Linda och jag möttes på tunnelbanan och åkte ut till Vikings terminal och plockade ut biljetterna. Efter ett tag så kom Rickard också. Sedan var det bara att vänta på Avesta killarna Mattias, Jimmy och Thomas.

Vi klev på och sedan var det dags att knalla ner till Buffén vid halv sju.

Där fanns det en massa god mat att käka. Efter maten så gick vi ner till taxfreen och handlade och där så jobbade en tjej från Gimo som jag känner igen men jag visste inte att hon jobbade där.

Sean så var det dags för mig och Linda att göta oss klara och killarna satt i deras hytt och krökade.

Vi satt bra länge nere i hytten innan vi gick upp till dans golvet. Vi var där uppe tills de stängde och sedan gick vi ner till hytterna igen så jag kom isäng vid 04.00 Förvånad

    

Ovido - Quiz & Flashcards