Alla inlägg den 16 september 2009

Av caramia122 - 16 september 2009 20:43

Hej igen.

Nu var det ett tag sedan jag satte mig ner och bloggade. Vissa dagar har man inget att skriva om och vissa dagar hinner man inte.

Dessa dagar på jobbet har det fortsatt med inskolning.

Annars har denna vecka inte bjudit på så mycket intressanta saker men idag så var jag hem till Sussie och Anton. Sussie är min gamla svägerska och hennes son.

Det brukar gå ganska långt mellan varven vi ses. Men så är ju livet. Idag tog jag med mig video filmen som vi filmade för 2 år sedan när Sussie och Mikka gifte sig. Det var skoj att se den igen.

Sedan åkte jag hem och så käkade vi middag.

Denna vecka har vi kollat på Idol och jösses vilket roligt program. Snacka om att folk inte är klocka. Hur kan en del ställa upp??? Ja ja ....

I morgon så har vi en föreläsning på kvällen som de jag har pratat med tycker är riktigt bra så jag hoppas att jag med tycker det.

Snart så börjar Efterlyst som vi ska kika på.

Natti natti myr stacki Flört

Ovido - Quiz & Flashcards