Alla inlägg den 2 september 2009

Av caramia122 - 2 september 2009 00:00

Shit vad sliten jag var i morse. Men det gick och jag öppnade på jobbet klockan 07.00

Dagen flöt på bra. Inskolningsbarnen har börjat anpassa sig så det e ju skönt.

Slutade halv tre idag så då åkte jag hem ochsatte igång en tvätt. Hade tänkt att jag skulle ner i tvättstugan men jag körde hemma istället.

Eftersom jag känner mig hängig så lade jag mig en stund på sängen så jag somnade ca 40 min. Så skönt.

När jag vaknade tog jag mig i kragen och började städa lägenheten. Så skönt när det e gjort. Fortsatte och tvätta 2 maskiner till.

Efter det så gick jag ner och handlade några saker till middagen som blev ungsfalukorv och makaroner.

Sedan hämtade jag ut telefonen som vart på lagning för tredje gången.Så nu ska den funka igen.

Efter middagen så kikade vi på tv och sedan gick vi i säng. Skulle försöka läsa men var aldeles för trött så det var bara att släcka och sova.

Ovido - Quiz & Flashcards