Alla inlägg den 7 september 2009

Av caramia122 - 7 september 2009 20:17

Så där ja. Nu är måndagen gjord också.

På jobbet så var det som vanligt. Vi ska jobba med tema vatten har vi bestämt oss för. Jag kom med förslaget att vi ska sätta våra blåa gardiner i taket så att det blir som hav. Karin och Pernilla nappade på ideén.

Så när barnen låg och vilade så passade jag på att skriva ut lite bilder på  djur som lever i vattnet som barnen kan färglägga.

Sedan tänkte jag vidare att man kunde göra så att de djur barnen har färglaggt så hänger vi upp dem i gardinen så simmar de i vattnet.

En gardin satte vi på väggen och där ska vi smycka med andra saker. Ska bli spännande med detta projekt.

Efter jobbet så åkte jag till Vällingby och handlade inför middagen. Vi hade bestämt att vi skulle äta taccos idag. Det e ju för gott.

Så när handlingen var klar så gick jag hem och började med maten.

Sä när Rickard kom hem så var maten klar.Sedan passade jag på att göra middag till i morgon.

Resten av kvällen kikade vi på tv. Bla Färjan 3


Ovido - Quiz & Flashcards