Alla inlägg den 1 september 2009

Av caramia122 - 1 september 2009 00:00

När jag skulle hoppa ur sängen i morse så var jag så himmla trött. Det var riktigt svårt komma upp.

Allt på jobbet flöt på så bra.

Efter jobbet så fick jag skjuts av en mamma till Vällingby så jag var snabbt hemma.

När jag väl kom hem så bokade jag in mig på ett spinning pass senare på kvällen.

Sedan så satt jag och kollade upp hur mycket alla som ska med på kryssningen nästa helg ska betala. När Rickard kom hem vid 18 så kännde jag mig konstig. Lite ont i halsen och huvudet. Bestämde mig för att jag skulle boka av passet så jag är pigg på söndag istället eftersom jag och arbets kollegan Anna ska ut och gå på Djurgården ca 5km. Det är något med hjärtgång via tidningen Måbra.

Vi värmde någon pizza vi hade i frysen och så bestämde vi att vi skulle kolla en film. Men när vi kollade filmen så tyckte jag att den var så dålig och jag mådde inte så bra.

Sedan så hoppade jag in i duschen och sedan bums i säng.

Ovido - Quiz & Flashcards