Alla inlägg den 8 september 2009

Av caramia122 - 8 september 2009 00:00

I dag så var allt som vanligt på jobbet. Vi har fortsatt och förbereda lit inför vårt tema arbete.

När jag slutade så fick jag åka med Pernilla till tunnelbanan. När jag kom fram till Vällingby så skulle jag gå och kolla på underkläder men jag var tvungen att avbryta det och gå hem på toa så det blev inget provat Skäms.

Väl hemma så slappade jag i soffan tills Rickard kom hem. Som tur var hade jag ju gjort middagen klar igår så det var ju bara att värma på, inte heltfel Skrattande.

Sedan vid 19 så gick vi iväg till gymet och jag gick på ett spinningpass som var 30 minuter. Perfekt längd för mig eftersom man har så dåligt flås.

Sedan var det att gå hem och duscha och kolla på tv.

Pratade även med pappsen och mammsen.

Ovido - Quiz & Flashcards