Alla inlägg den 9 september 2009

Av caramia122 - 9 september 2009 00:00

Öppnade i morse vid 07.00 Det är skönt att öppna eftersom man har sin tidiga dag. I dag så tog jag ingen rast eftersom jag skulle åka in till stan på ett möte.

Innan så gick jag till en liten klädbutik i Hässelbystrand men de hade inget skoj.

Sedan åkte jag vidae till stan och mötet gick faktiskt bra. Skönt Skrattande

Sedan så hade jag bestämt att jag skulle kolla på skor nere på stan men som vanligt så hittade jag inga så jag kikade lite på underkläder men inte där heller hade jag någon tur.

Mötte sedan upp Rickard och han var och klippte sig så vi tog sedan sällskap hem.

Kikade även på Stadium på walking shoes men kunde inte bestämma mig för vad jag ville ha för några.

Sedan var det bara att gå hem och käka middag och i dag blev det pasta med en färdig gjord tpmatsås med gorgonzola så stekte jag köttfärs och hade i. Blev ganska gott.

Sedan kikade vi på Efterlyst och Idol och sedan pang isäng

Ovido - Quiz & Flashcards