Alla inlägg den 4 september 2009

Av caramia122 - 4 september 2009 00:00

Hade butt tider på jobbet idag med Karin så att hon kunde få sin ett tid. Pernilla var hemma och vabbade så efter ett så var jag själv med lite assistans av Ingela. Men innan hon hade kommit in så hade jag samlat alla 11 barn in i stora rummet så körde vi röris (gympa) vilket de tyckte var skoj.

SÅ sista barnet gick efter 17.00 s jag gick från jobbet vid 17.15 och skulle ta bussen. DÅ hade regnet börjat ösa ner :(

Men bussen var inte så försenad så det var tur. Jag åkte då hem till Rickard och vi gick och handlade några saker till middagen. Hade ju tagit med pepparbiff och potatis gratäng från jobbet.

Sedan så satt jag och kollade på en film som höll på i 2 timmar. Rickard gillade inte den så han spelade lite data spel.

Sedan hoppade jag i säng.

Ovido - Quiz & Flashcards