Alla inlägg den 6 september 2009

Av caramia122 - 6 september 2009 18:29

Hade ställt klckan på 08.30 i morse eftersom jag skulle med tunnelbanan vid 09.50 Som tur var Rickard gullig och gick ut och köpte bröd  som jag åt till frukost innan jag skulle gå.

Anna och jag skulle träffas och åka ut till Djurgården och vara med på 1,6 miljoners klubben hjärt gång.

Vi kom ut dit ganska tidigt så vi gick runt och kollade i olika stånd som visade olika artiklar. Man fick några saker gratis :)

Sedan var det lite underhållning. Bla av en tjej som var 11 år och hette något med Ajax i efternamn och hon kommer nog att bli riktigt stor.

Sedan när klockan var strax efter 12 så var det en kvinna som kom och körde lite samba med oss. Det var skoj.

Efter henne kom självaste damen som är känd som " Kniiiip" Susanne Lanefelt och höll i uppvärmnings jumpan med en annan tjej. Skoja om att damen är full med energi-Still going strong med andra ord :)

Klockan ett körde loppet igång. Det var sol och skönt. Tur att man hade fått en keps att ha på sig.

Efter en bit på vägen så kom det en bro som man skulle passera men många svängde av där så deras väg blev mycket kortar . Hmmm aja bajja.

Men Anna och jag var duktiga och gick hela vägen men fasen vad trött man var när man nästan vr framme. Fötterna värkte men nu efteråt känner man sig nöjd.

Sedan tog vi bussen tillbaka till stan och jag åkte vidare med den och bytte vid Fridhemsplan och där tog jag tunelbanan hem till Rickard.

Vi käkade middag och jag tog en otroligt sköön dusch.

Nu resten av kvällen blir det väl att kolla tv och bla Ensam mamma söker.

I morgon e det dags för jobb igen så det gäller att ladda om.

Tack och hej leverpastej ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards