Alla inlägg den 23 september 2009

Av caramia122 - 23 september 2009 00:00

Öppnade i morse på jobbet. Ringde till S:t Eriks sjukhus där jag går och kollar mina ögon. Tyckte att det var länge sedan jag var där och kollade linserna. Det visade sig att något hade hänt. Egentligen får jag kallelse ca 1 ggr om året men jag hade inte vart där sedan 2007 och det var ju ett tag sedan. Tycker att jag ser lite dåligt ibland. Så vi får väl se vad de säger nästa gång.

Idag så hade jag och Rickard bestämt att vi skulle gå och se "Flickan som lekte med elden".Vi träffades inne i stan vid Hötorget och inan dess hade jag plockat ut biljetterna.

Vi käkade sedan på Hötorgs hallen. Filmen var jätte bra så jag kan rekomendera den. Så spännande från början till slut måste jag säga.

Sedan så tog vi oss hem till Rickard eftersom vi skulle sova där i natt.

Ovido - Quiz & Flashcards