Alla inlägg den 26 september 2009

Av caramia122 - 26 september 2009 00:00

I morse så hade vi ställt väckar klockan på 07.50 eftersom vi hade bestämt att åka till en affär som heter Thun´s. Det ligger mitt ute i ingenstans men bra kläder har de där. Mamma var snäll och gjorde en varsin omelett till Rickard och mig innan vi åkte. Tack snälla mamma !!!

Det blev några timmar som drog iväg medans vi var där. Hittade en väska en massa trosor och strumpor som alltid när jag åker dit.

När vi kom hem så kom Lucas och Camilla och Emma på besök. Så de var kvar men efter någon timme så åkte Rickar och jag och grattade min kusin Jesper på 20 års dagen.

Efter så åkte vi hem till mamma och pappa och käkade lax med möggelost och potatis . Så gott.

Sedan vid 21 spelade jag faktiskt bingo lotto med mamma medans killarna kollade på spedway.

Var så trött så jag höll på att somna ett antal gånger. Så vi lade oss vid 00.00

Ovido - Quiz & Flashcards