Alla inlägg under maj 2009

Av caramia122 - 1 maj 2009 14:56

Jag måste ju bara grattulera mig själv till att varit duktig i 9:e år.

Det var 9 årsedan som jag bestämde mig för att sluta röka och jag har inte tagit ett enda bloss sedan den dagen. Känns otroligt skönt att inte ha gjort det. Vad jag är duktig :) :) :)

I dag så klev jag inte ur sängen föräns vid tio. skönt. RIckard hade hoppat upp tidigare och hade börjat med att kolla på hur han skulle få igång både videon och dvd:n. De har ju inte vart i kopplade samtidigt på jätte länge så det höll han på att pilla med och han lyckades. Tack älskling vad du e duktig.

Själv så har jag suttit/sitter på balkongen. SÅ lyxigt måste jag ju bara säga. Vilken tur att de inte har börjat bytt fasad på mitt hus ännu.Tror inte att det blir föräns efter semestern. Som tur är så blåser det inte där ute. Men jag har näs dukarna med mig.

Igår köpte jag även 2 böcker så den ena har jag börjat läsa och den är skriven av Kajsa Ingemarsson och henne har jag läst böcker av förr så henne gillar jag. Sedan var det en bok som heter smutsig tror jag så den får jag läsa efter.

Nä vi får höras senare.

Kram på er alla i det vackra vädret.

Jag ringde Linda en vända och kollade hurdet var med henne. Vi bestämde att hon skulle komma och käka med oss.

Blev inget märkvärdigt men trevligt.

Satt och pratade och kom fram till att vi skulle hyra en skåpbil tillsammans i morgon . Hon behövde slänga saker och jag behövde ju köpa säng.

Börjar få ont i mitt öra så få se hur det går.

Ovido - Quiz & Flashcards