Alla inlägg den 4 maj 2009

Av caramia122 - 4 maj 2009 00:00

Jag gick upp och tog min medicin vid 05.00 när RIckard gick till jobbet. Började räkna eftersom om jag ska äta 9 tabletter varje dag så räcker ju inte tabletterna eftersom jag fick bara 30st.

Åkte till jobbet vid åtta eftersom jag kände mig rätt okej. Jag ringde till apotekets upplysning men fick ingen hjälp så då ringde jag till husläkarna men de sade att jag måste ringa akuten där jag fick medicinen eftersom det är de som har journalerna. Men de öppnade ju inte föräns kl 17.00 så jag fick ringa när jag kom hem.

Jag jobbade på men kände mig inte helt okej men efter tre fick jag sådan huvudvärk så jag gick hem. Kändes skit att gå hem igen men vad ska man göra.

Vid 17 ringde jag akuten men de hänvisade mig till att ringa vårdcentralen i Spånga där den här läkaren jobbar normalt. Faan jag blev så irreterad när man redan måsr skit.

Rickard kom sedan hem och vi åt middag. Han var så gullig för han hade vart och köpt en bad boll så jag kunde bada i badkaret. Den hade eukalypys i sig. Sedan efter badet blev det tv tittande och sedan sova.

Ovido - Quiz & Flashcards