Alla inlägg den 27 maj 2009

Av caramia122 - 27 maj 2009 00:00

I morse så skulle jag öppna på jobbet. Lat som jag var så väntade jag in bussen så jag slapp gå. Ja jag vet att jag borde men jag unnande mig att sitta kvar på buss bänken och läsa metro.

Dagen flöt på ganska bra tycker jag. Var kvar en halv timme längre så att min kollega fick lite hjälp.

Åkte sedan hem och plockade ut medicin och sedan gick jag till Lidle och handlade.

Fick ett samtal medans jag var och handlade som gjorde mig lite ledssen. När jag gör saker så är det inte för att röra upp folk. Ibland så tänker jag inte på att vissa tar illa upp. Men visst det var klantigt av mig att säga den saken vid det tillfället. Förlåt du vet vem du/ni är. Men jag brukar tänka på hur jag själv skulle vilja och inte vilja höra men denna gång blev det fel.

Men med tanke på att det är mycket som pågår i mitt huvud angående min älsklings situation så är jag extra känslig.

Vi packade iallafall ihop lite saker eftersom vi skulle slagga hos Rickard i natt.

Linn ringde även till mig. Alltid lika roligt att få prata med dig. Saknar dig så här nere.

Lag också in bilder på Facebook från helgen uppe hos Linn och Emil.

Tack Rickard för att du finns i mitt liv.

Ovido - Quiz & Flashcards