Alla inlägg den 5 maj 2009

Av caramia122 - 5 maj 2009 13:46

Ställde klockan på 7.30 så jag skulle få igång rösten tills jag skulle ringa till Spånga vc.

Men suprice när jag slog nummret fanns det ingen abbonent. Så det var bara att dra fram datorn och kolla upp nummret och det visade sig att 2 siffror var fel.

Lämnade mitt nr så skulle de ringa upp men sedan fick jag se ett nr till så jag ringde det. Där fick jag direkt nr till läkaren men oj...... hon kom ju inte till jobbet föräns den 10 maj vilket hjälper mig mycket. NOT !!

Vid halv nio ringde sköterskan tillbaka och hänvisade mig till min vårdcentral.

Där fick jag förklara hela storyn igen och fick en tid inbokad kl 11.00

Kom dit och fick träffa en bra doktor. Han sänkte mina tabletter till 4 om dagen jämfört med 9, lite skillnad kanske . Sedan sjukskrev han mig veckan ut.

Ledsen Karin att det blev så här,känns inte så skoj att lämna dig själv på jobbet.

Nu är det bara att ta det lungt resten av veckan.

Ovido - Quiz & Flashcards