Alla inlägg den 21 maj 2009

Av caramia122 - 21 maj 2009 09:47

Som sagt så har jag ingen dator just nu eftersom Robban är schysst och fixar den men i natt har vi sovit hos Rickard så då kan jag skriva lite.

I dag är det Kristihimmelfärds dagen och då är man ju ledig. I dag ska vi väl inte göra så mycket förutom att tvätta i kväll.

Veckan som ha gått har vart bra. I lördags så kollade vi (Rickard,jag,Louise, Kent och Linda) på Eurovision men det gick ju inte så jätte bra för Sverige men hon var duktig tycker jag.

Söndagen blev det bara att slappa.

Måndags var det möte på jobbet så då jobbade jag mellan 08.00 till klockan var 19.00

Tisdagen hade jag tänkt träna men jag slocknade så inget med det.

I går så slutade jag tidigt halv tre så då åkte jag hem och fixade lite och sedan åkte jag hem till Rickard.

Allt var bra tills vi kom dit för då hade han fått ett brev från sin förra arbetsgivare som nu har varit ett stort as sedan han slutade där. Han har skickat massa terror sms och någon har ringt med hemligt nummer och sms:at. Dessutom har han inte fått sin sista lön. Jävla idioter !!!!

Men droppen kom igår när brevet kom för då fick Rickard  ett krav brev att han ska betala företaget 78470kr för att han har åsamkad kund förlust för brytet avtal. Jävligaste är att han aldrig skrivit på något papper så nu har vi lite huvud bry.

Hmm lite värdelöst men vi har ändå modet uppe.

I morgon så ska jag jobba några timmar men sedan bär det av till Bollnäs till LInn pinn. Ska bli skoj att se äntligen hur hon bor.


Ovido - Quiz & Flashcards