Alla inlägg den 14 maj 2009

Av caramia122 - 14 maj 2009 22:02

Åhh sov morgon tills halv nio. Helt otroligt skönt. Sedan skulle vi fira förskolans dag och då gick hela vår stuga till grann stugan. Där sjöng vi några sånger med barnen och sedan lekte de.En annan hit var ju att de hade gjort såpbubblor som alla barnen fick blåsa (ja även fröknarna om de ville).

Sedan käkade vi varmkorv med bröd och åt glass innan vi gick tillbaka till vår stuga.

Sedan flöt dagen på.

Efter jobbet så var jag och kolla på en matta jag skulle vilja ev ha i köket. Den köpte man på meter till en kostnad just nu på 49kr / meter men sedan måste de skicka iväg den för att få kanten fållad så då till kommer en kostnad på 150kr så vi får se hur jag gör.

Var in på Lidl och där träffade jag en dam som bodde i det huset jag bodd i för några år sedan. Hon berättade att vår tandläkare hade blivit påkörd av en drogpåverkad människa som snott en bil och kört på honom.

Faan han åkte in på sjukhuset och efter ett par dagar så avled han.

Såå orättvis han var ju så suverän så nu får man kolla efter någon ny. :(

Sedan skyndade jag mig hem eftersom vi hade bokat tvättstugan.

Sedan snabbt hem in i duschen och värma mat och sätta sig i soffan för att titta på Eurovision del 2.

Här sitter jag ännu och de som har vart bäst är väl azerbaijan och där har vi ju Arasch den svenska killen och sedan var Norges bidrag rätt tufft också.

Dags att kika vidare. Efter e det sov dags.

Ovido - Quiz & Flashcards