Alla inlägg den 2 maj 2009

Av caramia122 - 2 maj 2009 00:00

Aj vad ont jag hade i mitt öra i natt. Proppad i mig ibumetin och host medicin.

Funderade några gånger om jag skulle avboka med Linda men när klockan var 07.00 och jag skulle upp så kände jag mig så där.

Linda plockade upp mig strax innan 8 så åkte vi till Statoil och hämtade bilen. Eftersom det var en liten lastbil så fanns det ingen backspegel inne och snacka om ovant hahah man ville kolla i den hela tiden.

Men först åkte vi och kastade sakerna som Linda hade sedan plockade vi upp Rickard och sedan till Ikea. Som tur var så hade Ikea alla saker jag skulle ha för engångs skull. Vi åkte hem och lassade av allt och lämnade tillbaka bilen. Sedan lämnade vi Rickard hos hans mamma för de skulle fixa lite och Linda och jag åkte vidare till Ikea igen. Var tvugna och köpa lite andra saker.

Sedan hem och käkade lunch. Funderade på hur jag skulle göra med örat eftersom jag kände av det så jag ringde till Bromma när akut och fick tid kl 17.45

Så Linda skjutade dit mig. Tack snälla !!! Där kikade läkaren i örat och  i halsen och konstaterade att jag hade inflamation så det blev Kåvepenin och Molipect men jag kunde ju inte få ut något eftersom jag inte pallade att åka till stan eller KIsta.

Väl hemma käkade vi middag och satte i hop sängen så man kunde sova i den i natt men kännde mig trött.

Vi spelade lite "vem vill bli milionär" innan LInda åkte hem.

Ovido - Quiz & Flashcards