Alla inlägg den 9 maj 2009

Av caramia122 - 9 maj 2009 00:00

I morse så gick vi upp ca halv tio. Jag låg ch drog mig lite längre än Rickard.

Sedan hoppade jag in i duschen och sedan var det frukost.

Vid klockan 12 så gick jag iväg eftersom jag skulle träffa Kollegan som skulle plocka upp mig och sedan skulle vi vidare och hämta upp andra kollegor vid Brommaplan. Men det var bara en som kom eftersom den andra var sjuk.

VI skulle ut på Ekerö till Karins ena son som bor där. Eftersom Karin har fyllt år så skulle hon ha öppet hus. Vi var de första som kom dit. Vi fick en god drink och så pratade vi. Sedan började hennes släktingar droppa in.

Karin bjöd på mycket gott att äta och dricka. Efter maten så blev det tårta med kaffe och ost och kex.

Allt var så himla gott och jätte trevligt. Vi var sist där ifrån också hahah.

Tack Karin det var en härlig dag.

Sedan kom jag hem och vi kikade på Da vinci koden ochsedan kollade jag på en annan film med av Steven Spelbergh.

Ovido - Quiz & Flashcards