Alla inlägg den 24 maj 2009

Av caramia122 - 24 maj 2009 00:00

Gick upp vid nio ca i morse. Hoppade in i duschen och packade sedan i ordning sakerna. Vi käkade frukost ungefär vid 9.45 Åkte sedan ner och sade hej då åt Emil och de andra som höll på med ett växthus.

Linn skjutsade mig sedan till bussen som skulle ta mig hem. Jag åkte 11.40 och var hemma på centralen ca 15.

Kännde direkt att man blev stressad när man stod på perrongen och väntade på tunnelbanan.

Väl hemma så mötte Rickard upp mig vid Coop eftersom vi var tvugna att handla frukost mm.

Rickard hade med sig mat från hans mamma som vi åt till middag. Jätte gott.

Sedan blev det att titta på tv och softa i soffan hela kvällen.

Vi började kolla på en Wallander film men jag somnade ganska snabbt.

Tack Linn för en jätte trevlig helg, Ricktigt fint du bor.


Ovido - Quiz & Flashcards