Alla inlägg den 23 maj 2009

Av caramia122 - 23 maj 2009 00:00

Vi vaknade vid 7.30 och då hoppade Emil upp och började dammsuga men Linnsan och jag låg kvar och slöade tills kl var ca 10.

Då hopppade jag in i duschen och efter det så plockade vi fram frukost eftersom de som sov nere hos Olle och Carina skulle komma och äta med oss.

Sedan så tog jag och Linn,Emil och David en promenix och då såg vi först en säpo bil och sedan när vi hade gått en bit till så mötte vi en säpo bil till med 2 viktiga personer för sverige. Skojsigt.

Sedan så skjutsade Emil ner de andra till stationen eftersom de skulle åka hem.

När Emil kom hem så värmde vi paj från igår och käkade och sedan softade vi i soffan och även halv slumrade.

Efter så gick Linn och jag ut på en prommenad och tittade på omgivningarna. Så himla mycigt. Knäppte lite kort som jag ska försöka att lägga ut.

Sedan gick vi hem och då grillade vi fläskfilé och gjorde klyft potatis till jätte smaskigt.

Efter ett tag kom Carina och Olle och fikade en god äppelpaj och kaffe.

Vid 22.30 så gick vi och lade oss.


Ovido - Quiz & Flashcards