Alla inlägg den 3 maj 2009

Av caramia122 - 3 maj 2009 00:00

Vaknade vid nio i morse så jag klev ur sängen 9.30 Vi började titta på film . kände mig ganska sänkt. Försökte att få tag i läkaren som tog emot mig på akuten eftersom jag inte kännde mig bra och jag hade glömt att fråga om ett läkar intyg. Men hon skulle inte vara tillbaka föräns den 15 maj och hon är den enda som kan skriva intyget. Faan va dåligt.

Ringde Karin och sade att jag trodd inte att jag skulle komma i morgon .

Sedan gick jag ner och hämtade penecilinet som jag tog av och sedan sov jag 30 min. När jag vaknade hade jag fått ny energi.

Så jag kände mig bättre och på em ringde jag och sade till Karin att om jag känner mig så här bra så kommer jag i morgon.

Vi kikade klart på vår film och åt middag och sedan kollade vi på filmen Never been kissed med Drew Barrymore. JAg hade sett den för men det var skoj att se den igen.

Ovido - Quiz & Flashcards